Welkom op ons reisblog!!

21 april 2017 - Hengelo, Nederland

Hallo allemaal. We zijn er bijna klaar voor. De koffers zijn bijna gepakt en we hebben er zin in.

Koffers
Liyang en Xian hebben vandaag hun laatste dag op school.Geen gewone schooldag, maar een dag met allerlei activiteiten in het kader van koningsdag. Zoals een sponsorloop en een kleedjes(rommel)markt.
Jeanet en ik zijn al vrij, zodat we de laatste dingen kunnen regelen. Ons visum is gelukkig eergisteren binnengekomen. Je kunt tegenwoordig een E-visum bestellen. Het voordeel hiervan is dat je niet zelf meer met de paspoorten naar de ambassade hoeft, maar alleen de kopieën hoeft op te sturen.
Nadeel is wel dat het papiertje in China gemaakt wordt, en het pas 3 dagen van tevoren wordt opgestuurd. Spannend kan ik je vertellen.

Verder kregen we gisteren plotseling te horen dat er geen trein meer loopt van Nanchang naar Beihai. In China moet je nergens raar van op kijken.
We gaan deze route nu overbruggen met het vliegtuig. De tickets hiervoor zijn reeds geboekt.
Dit heeft wel als voordeel, dat we meer tijd in Beihai hebben, omdat we nu geen 8 uur onderweg zijn, maar slechts 2 uur.

Voor nu stop ik er even mee. We melden ons weer.

Laterrrrrrrrrrrrrr

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Elvira:
    21 april 2017
    Lieve mensen, wij wensen jullie een hele geweldige reis toe!! Wij blijven meelezen
    Lieve groetjes, Bas, Myrthe en Linde, Elvira